Προβολή αναπάντητων δημοσιεύσεων | Προβολή ενεργών θεμάτων Τώρα είναι 16 Απρ 2014 12:52



 Σελίδα 1 από 2 [ 31 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Απαντήστε στο θέμα

ΣΙΒΥΛΛΕΣ 
Συγγραφέας Μήνυμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Δεκ 2008 14:02
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΕΛΛΑΔΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009 15:57
Αριάδνη λες ότι:Ο Παυσανίας την αναφέρει ως Ηροφίλη και θεωρεί ότι έζησε πριν τον Τρωικό Πόλεμο.
Δηλαδή ο Παυσανίας αναφέρει την ονομασία Σίβυλλα ( :?:) μπορείς να παραθέσεις μερικά από αυτά τα στοιχεία αν έχεις :?:


16 Νοέμ 2009 15:57
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Σεπ 2009 10:27
Δημοσιεύσεις: 298
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009 15:44
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΔΑΚΗΣ έγραψε:
Αριάδνη λες ότι:Ο Παυσανίας την αναφέρει ως Ηροφίλη και θεωρεί ότι έζησε πριν τον Τρωικό Πόλεμο.
Δηλαδή ο Παυσανίας αναφέρει την ονομασία Σίβυλλα ( :?:) μπορείς να παραθέσεις μερικά από αυτά τα στοιχεία αν έχεις :?:



Ο Παυσανίας [10, 12,1], μιλώντας για τις Σίβυλλες, αναφέρεται στην Ηροφίλη και γράφει τα εξής: «Η Σίβυλλα αυτή φαίνεται πως έζησε πριν τον Τρωικό πολεμο και προφήτεψε με τους χρησμούς της πως η Ελένη θα τραφεί στη Σπάρτη για τον όλεθρο της Ασίας και της Ευρώπης και πως το Ιλιο θα κυριευθεί εξαιτίας της από τους Έλληνες. Οι Δήλιοι θυμούνται και έναν ύμνο της γυναίκας αυτής για τον Απόλλωνα. Στο ποίημά της ονομάζει τον εαυτό της όχι μόνο Ηροφίλη, αλλά και Αρτεμη και λέει πως είναι σύζυγος νόμιμη του Απόλλωνα, άλλοτε όμως αδελφή του και άλλοτε κόρη του. Έκαμε το ποίημα αυτό βρισκόμενη σε μανία και κατεχόμενη από τον θεό. Σε άλλους στίχους των χρησμών της είπε πως η μητέρα της είναι μια από τις αθάνατες νύμφες της Ίδης και ο πατέρας της άνθρωπος. Οι στίχοι είναι οι εξής: Είμαι γεννημένη μισή θνητή μισή θεϊκή / από αθάνατη νύμφη και από πατέρα σιτοφάγο / Από την μητέρα μου κατάγομαι από την Ίδη, η πατρική μου γη είναι η κόκκινη / Μαρπησσος, ιερή της Μεγάλης Μητρός, και ο Αϊδωνεύς ποταμός. Υπήρχαν ακόμη τώρα στην τρωική Ίδη τα ερείπια της πόλης Μαρπήσσου με κατοίκους εξήντα περίπου άτομα. Το έδαφος γύρω από την Μάρπησσο είναι κοκκινωπό και τόσο πολύ ξερό, ώστε και ο ποταμος Αϊδωνεύς να χανεται κάτω από το έδαφος, να ξαναβγαίνει και να ξαναπαθαίνει το ίδιο, ώσπου να εξαφανιστεί εντελώς κάτω από τη γη. Αυτό γίνεται, μου φαίνεται, επειδή η Ιδη είναι εδώ λεπτή – χωρίς αρκετό χώμα – και πορώδης. Η Μάρπησσος απέχει από την Αλεξάνδρεια της Τρωάδας [πόλη απέναντι από την Τένεδο] διακόσια σαράντα στάδια. Στην Αλεξάνδρεια αυτή λένε πως η Ηροφίλη είχε γίνει φύλακας του ναού του Απόλλωνα ΣΜΙΝΘΕΑ και πως σχετικά με το όνειρο της ΕΚΑΒΗΣ προφήτεψε όσα ξέρουμε πως πραγματοποιήθηκαν. Η Σίβυλλα αυτή έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στην Σάμο, πήγε όμως και στην Κλάρο της περιοχής της Κολοφώνας και στην Δήλο και στους Δελφούς. Κάθε φορά που επισκεπτόταν τους Δελφούς έψαλλε πάνω σε έναν βράχο. Το μοιραίο την βρήκε στην Τρωάδα. Μέσα στο άλσος του Σμινθέα είναι ο τάφος της με το εξής ελεγείο πάνω στη στήλη: Είμαι εγώ, η άσφαλτη προφήτισσα του Φοίβου Σίβυλλα / κρυμμενη κάτω από τον πέτρινο αυτόν τάφο / παρθένος με φωνή πριν, τώρα όμως για παντα άφωνη / που εξαιτίας μιας μοίρας στιβαρής βρήκα τα δεσμά τούτα. / Αλλά είμαι θαμμένη κοντά στις νύμφες και τον Ερμή τούτον / διατηρώντας στον κάτω κόσμο ένα μέρος του άλλοτε ηγεμονικού αξιώματός μου./. Κοντά στον ταφο της είναι στημένος ο λίθινος Ερμής του τύπου με το τετράγωνο σχήμα... Η νύμφη, μητέρα της Ηροφίλης είχε το προσωνύμιο ΙΔΑΙΑ, επειδή οι τόποι με τα ΠΥΚΝΑ ΔΑΣΗ ονομάζονταν τοτε Ίδαι».

http://www.mikrosapoplous.gr/iliada/PARIS.htm

_________________
memento mori


18 Νοέμ 2009 15:44
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Απρ 2009 21:56
Δημοσιεύσεις: 154
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2009 13:52
ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΚΟΥΦΑ έγραψε:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΔΑΚΗΣ έγραψε:
Αριάδνη λες ότι:Ο Παυσανίας την αναφέρει ως Ηροφίλη και θεωρεί ότι έζησε πριν τον Τρωικό Πόλεμο.
Δηλαδή ο Παυσανίας αναφέρει την ονομασία Σίβυλλα ( :?:) μπορείς να παραθέσεις μερικά από αυτά τα στοιχεία αν έχεις :?:



Ο Παυσανίας [10, 12,1], μιλώντας για τις Σίβυλλες, αναφέρεται στην Ηροφίλη και γράφει τα εξής: «Η Σίβυλλα αυτή φαίνεται πως έζησε πριν τον Τρωικό πολεμο και προφήτεψε με τους χρησμούς της πως η Ελένη θα τραφεί στη Σπάρτη για τον όλεθρο της Ασίας και της Ευρώπης και πως το Ιλιο θα κυριευθεί εξαιτίας της από τους Έλληνες. Οι Δήλιοι θυμούνται και έναν ύμνο της γυναίκας αυτής για τον Απόλλωνα. Στο ποίημά της ονομάζει τον εαυτό της όχι μόνο Ηροφίλη, αλλά και Αρτεμη και λέει πως είναι σύζυγος νόμιμη του Απόλλωνα, άλλοτε όμως αδελφή του και άλλοτε κόρη του. Έκαμε το ποίημα αυτό βρισκόμενη σε μανία και κατεχόμενη από τον θεό. Σε άλλους στίχους των χρησμών της είπε πως η μητέρα της είναι μια από τις αθάνατες νύμφες της Ίδης και ο πατέρας της άνθρωπος. Οι στίχοι είναι οι εξής: Είμαι γεννημένη μισή θνητή μισή θεϊκή / από αθάνατη νύμφη και από πατέρα σιτοφάγο / Από την μητέρα μου κατάγομαι από την Ίδη, η πατρική μου γη είναι η κόκκινη / Μαρπησσος, ιερή της Μεγάλης Μητρός, και ο Αϊδωνεύς ποταμός. Υπήρχαν ακόμη τώρα στην τρωική Ίδη τα ερείπια της πόλης Μαρπήσσου με κατοίκους εξήντα περίπου άτομα. Το έδαφος γύρω από την Μάρπησσο είναι κοκκινωπό και τόσο πολύ ξερό, ώστε και ο ποταμος Αϊδωνεύς να χανεται κάτω από το έδαφος, να ξαναβγαίνει και να ξαναπαθαίνει το ίδιο, ώσπου να εξαφανιστεί εντελώς κάτω από τη γη. Αυτό γίνεται, μου φαίνεται, επειδή η Ιδη είναι εδώ λεπτή – χωρίς αρκετό χώμα – και πορώδης. Η Μάρπησσος απέχει από την Αλεξάνδρεια της Τρωάδας [πόλη απέναντι από την Τένεδο] διακόσια σαράντα στάδια. Στην Αλεξάνδρεια αυτή λένε πως η Ηροφίλη είχε γίνει φύλακας του ναού του Απόλλωνα ΣΜΙΝΘΕΑ και πως σχετικά με το όνειρο της ΕΚΑΒΗΣ προφήτεψε όσα ξέρουμε πως πραγματοποιήθηκαν. Η Σίβυλλα αυτή έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στην Σάμο, πήγε όμως και στην Κλάρο της περιοχής της Κολοφώνας και στην Δήλο και στους Δελφούς. Κάθε φορά που επισκεπτόταν τους Δελφούς έψαλλε πάνω σε έναν βράχο. Το μοιραίο την βρήκε στην Τρωάδα. Μέσα στο άλσος του Σμινθέα είναι ο τάφος της με το εξής ελεγείο πάνω στη στήλη: Είμαι εγώ, η άσφαλτη προφήτισσα του Φοίβου Σίβυλλα / κρυμμενη κάτω από τον πέτρινο αυτόν τάφο / παρθένος με φωνή πριν, τώρα όμως για παντα άφωνη / που εξαιτίας μιας μοίρας στιβαρής βρήκα τα δεσμά τούτα. / Αλλά είμαι θαμμένη κοντά στις νύμφες και τον Ερμή τούτον / διατηρώντας στον κάτω κόσμο ένα μέρος του άλλοτε ηγεμονικού αξιώματός μου./. Κοντά στον ταφο της είναι στημένος ο λίθινος Ερμής του τύπου με το τετράγωνο σχήμα... Η νύμφη, μητέρα της Ηροφίλης είχε το προσωνύμιο ΙΔΑΙΑ, επειδή οι τόποι με τα ΠΥΚΝΑ ΔΑΣΗ ονομάζονταν τοτε Ίδαι».

http://www.mikrosapoplous.gr/iliada/PARIS.htm


Ψυχανώμαλο αυτό περί Σίβυλλες.Βυζαντινές χαζομάρες των παπαδαριών της εποχής εκείνης πρέπει να ήταν για να το πω πιο όμορφα :)
Έλα να σου πω για να μην παιδεύεσαι τζάμπα μικρή Αριάδνη ~~~~ Παυσανίας [10, 12,1] ~~~~ πιάσε και διάβασε από το πρωτότυπο και την λέξη Σίβυλλα δεν θα την βρεις πουθενά εκτός
από τα sites που παραθέτεις κάθε λίγο και λιγάκι τα οποία δεν είναι και τόσο σεβαστά και για απόδειξη μιας και κατάλαβα τι παίζει με την συγκεκριμένη πηγή η οποία μας δίνει μεν τα Αρχαία Ελληνικά Κείμενα σε πλήρη ηλεκτρονική μορφή, και καθώς μας δίνει τον ~~~~ Παυσανίας στα Κορινθιακά, στα Αχαικά, στα Λακωνικά, στα Αττικά κτλπ~~~~ ξαφνικά δε ξεχνάει να μας επισυνάψει και τον ~~~~ Παυσανία στα ΦΩΚΙΚΑ ~~~~ στα οποία και υποτίθεται πως αναφέρεται η λέξη Σίβυλλα.Σαν προπαγάνδα μου κάνει αυτό
http://www.mikrosapoplous.gr/texts1.htm

_________________
Η ΤΟΛΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ, ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ


21 Νοέμ 2009 13:52
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Δεκ 2008 02:44
Δημοσιεύσεις: 106
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΕΛΛΑΔΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2009 14:15
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε:
ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΚΟΥΦΑ έγραψε:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΔΑΚΗΣ έγραψε:
Αριάδνη λες ότι:Ο Παυσανίας την αναφέρει ως Ηροφίλη και θεωρεί ότι έζησε πριν τον Τρωικό Πόλεμο.
Δηλαδή ο Παυσανίας αναφέρει την ονομασία Σίβυλλα ( :?:) μπορείς να παραθέσεις μερικά από αυτά τα στοιχεία αν έχεις :?:



Ο Παυσανίας [10, 12,1], μιλώντας για τις Σίβυλλες, αναφέρεται στην Ηροφίλη και γράφει τα εξής: «Η Σίβυλλα αυτή φαίνεται πως έζησε πριν τον Τρωικό πολεμο και προφήτεψε με τους χρησμούς της πως η Ελένη θα τραφεί στη Σπάρτη για τον όλεθρο της Ασίας και της Ευρώπης και πως το Ιλιο θα κυριευθεί εξαιτίας της από τους Έλληνες. Οι Δήλιοι θυμούνται και έναν ύμνο της γυναίκας αυτής για τον Απόλλωνα. Στο ποίημά της ονομάζει τον εαυτό της όχι μόνο Ηροφίλη, αλλά και Αρτεμη και λέει πως είναι σύζυγος νόμιμη του Απόλλωνα, άλλοτε όμως αδελφή του και άλλοτε κόρη του. Έκαμε το ποίημα αυτό βρισκόμενη σε μανία και κατεχόμενη από τον θεό. Σε άλλους στίχους των χρησμών της είπε πως η μητέρα της είναι μια από τις αθάνατες νύμφες της Ίδης και ο πατέρας της άνθρωπος. Οι στίχοι είναι οι εξής: Είμαι γεννημένη μισή θνητή μισή θεϊκή / από αθάνατη νύμφη και από πατέρα σιτοφάγο / Από την μητέρα μου κατάγομαι από την Ίδη, η πατρική μου γη είναι η κόκκινη / Μαρπησσος, ιερή της Μεγάλης Μητρός, και ο Αϊδωνεύς ποταμός. Υπήρχαν ακόμη τώρα στην τρωική Ίδη τα ερείπια της πόλης Μαρπήσσου με κατοίκους εξήντα περίπου άτομα. Το έδαφος γύρω από την Μάρπησσο είναι κοκκινωπό και τόσο πολύ ξερό, ώστε και ο ποταμος Αϊδωνεύς να χανεται κάτω από το έδαφος, να ξαναβγαίνει και να ξαναπαθαίνει το ίδιο, ώσπου να εξαφανιστεί εντελώς κάτω από τη γη. Αυτό γίνεται, μου φαίνεται, επειδή η Ιδη είναι εδώ λεπτή – χωρίς αρκετό χώμα – και πορώδης. Η Μάρπησσος απέχει από την Αλεξάνδρεια της Τρωάδας [πόλη απέναντι από την Τένεδο] διακόσια σαράντα στάδια. Στην Αλεξάνδρεια αυτή λένε πως η Ηροφίλη είχε γίνει φύλακας του ναού του Απόλλωνα ΣΜΙΝΘΕΑ και πως σχετικά με το όνειρο της ΕΚΑΒΗΣ προφήτεψε όσα ξέρουμε πως πραγματοποιήθηκαν. Η Σίβυλλα αυτή έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στην Σάμο, πήγε όμως και στην Κλάρο της περιοχής της Κολοφώνας και στην Δήλο και στους Δελφούς. Κάθε φορά που επισκεπτόταν τους Δελφούς έψαλλε πάνω σε έναν βράχο. Το μοιραίο την βρήκε στην Τρωάδα. Μέσα στο άλσος του Σμινθέα είναι ο τάφος της με το εξής ελεγείο πάνω στη στήλη: Είμαι εγώ, η άσφαλτη προφήτισσα του Φοίβου Σίβυλλα / κρυμμενη κάτω από τον πέτρινο αυτόν τάφο / παρθένος με φωνή πριν, τώρα όμως για παντα άφωνη / που εξαιτίας μιας μοίρας στιβαρής βρήκα τα δεσμά τούτα. / Αλλά είμαι θαμμένη κοντά στις νύμφες και τον Ερμή τούτον / διατηρώντας στον κάτω κόσμο ένα μέρος του άλλοτε ηγεμονικού αξιώματός μου./. Κοντά στον ταφο της είναι στημένος ο λίθινος Ερμής του τύπου με το τετράγωνο σχήμα... Η νύμφη, μητέρα της Ηροφίλης είχε το προσωνύμιο ΙΔΑΙΑ, επειδή οι τόποι με τα ΠΥΚΝΑ ΔΑΣΗ ονομάζονταν τοτε Ίδαι».

http://www.mikrosapoplous.gr/iliada/PARIS.htm


Ψυχανώμαλο αυτό περί Σίβυλλες.Βυζαντινές χαζομάρες των παπαδαριών της εποχής εκείνης πρέπει να ήταν για να το πω πιο όμορφα :)
Έλα να σου πω για να μην παιδεύεσαι τζάμπα μικρή Αριάδνη ~~~~ Παυσανίας [10, 12,1] ~~~~ πιάσε και διάβασε από το πρωτότυπο και την λέξη Σίβυλλα δεν θα την βρεις πουθενά εκτός
από τα sites που παραθέτεις κάθε λίγο και λιγάκι τα οποία δεν είναι και τόσο σεβαστά και για απόδειξη μιας και κατάλαβα τι παίζει με την συγκεκριμένη πηγή η οποία μας δίνει μεν τα Αρχαία Ελληνικά Κείμενα σε πλήρη ηλεκτρονική μορφή, και καθώς μας δίνει τον ~~~~ Παυσανίας στα Κορινθιακά, στα Αχαικά, στα Λακωνικά, στα Αττικά κτλπ~~~~ ξαφνικά δε ξεχνάει να μας επισυνάψει και τον ~~~~ Παυσανία στα ΦΩΚΙΚΑ ~~~~ στα οποία και υποτίθεται πως αναφέρεται η λέξη Σίβυλλα.Σαν προπαγάνδα μου κάνει αυτό
http://www.mikrosapoplous.gr/texts1.htm


Γιώργο αν θέλεις διάβασε το παρακάτω κείμενο :)

Παράθεση:
Παυσανίας Φωκικά, Λοκρών Οζόλων

[10] Φαεννὶς δὲ θυγάτηρ βασιλεύσαντος ἀνδρὸς ἐν Χάοσι καὶ αἱ Πέλειαι παρὰ Δωδωναίοις ἐμαντεύσαντο μὲν ἐκ θεοῦ καὶ αὗται, Σίβυλλαι δὲ ὑπὸ ἀνθρώπων οὐκ ἐκλήθησαν. τῆς μὲν δὴ πυθέσθαι τὴν ἡλικίαν καὶ ἐπιλέξασθαι τοὺς χρησμούς ἈΝτιόχου γὰρ μετὰ τὸ ἁλῶναι Δημήτριον αὐτίκα ἐς τὴν ἀρχὴν καθισταμένου γέγονε Φαεννίς. τὰς Πελειάδας δὲ Φημονόης τε ἔτι προτέρας γενέσθαι λέγουσι καὶ ᾆσαι γυναικῶν πρώτας τάδε τὰ ἔπη:

Ζεὺς ἦν, Ζεὺς ἐστίν, Ζεὺς ἔσσεται: ὦ μεγάλε Ζεῦ.
Γᾶ καρποὺς ἀνίει, διὸ κλῄζετε Ματέρα γαῖαν.

[12] ταῦτα μὲν δὴ ἐπὶ τοσοῦτον εἰρήσθω: τὸν δὲ ὑπὲρ τῆς καλουμένης Θυρέας Λακεδαιμονίων ἀγῶνα καὶ Ἀργείων, Σίβυλλα μὲν καὶ τοῦτον προεθέσπισεν ὡς συμβήσοιτο ἐξ ἴσου ταῖς πόλεσιν, Ἀργεῖοι δὲ ἀξιοῦντες ἐσχηκέναι πλέον ἐν τῷ ἔργῳ χαλκοῦν ἵππον--τὸν δούρειον δῆθεν--ἀπέστειλαν ἐς Δελφούς: τὸ δὲ ἔργον Ἀντιφάνους ἐστὶν Ἀργείου.

XII πέτρα δέ ἐστιν ἀνίσχουσα ὑπὲρ τῆς γῆς: ἐπὶ ταύτῃ Δελφοὶ στᾶσάν φασιν ᾆσαι τοὺς χρησμοὺς ὄνομα Ἡροφίλην, Σίβυλλαν δὲ ἐπίκλησιν. τὴν πρότερον γενομένην, ταύτην ταῖς μάλιστα ὁμοίως οὖσαν ἀρχαίαν εὕρισκον, ἣν θυγατέρα Ἕλληνες Διὸς καὶ Λαμίας τῆς Ποσειδῶνός φασιν εἶναι, καὶ χρησμούς τε αὐτὴν γυναικῶν πρώτην ᾆσαι καὶ ὑπὸ τῶν Λιβύων Σίβυλλαν λέγουσιν ὀνομασθῆναι.

[4] ἦν δὲ ἔτι καὶ νῦν ἐν τῇ Ἴδῃ τῇ Τρωικῇ πόλεως Μαρπήσσου τὰ ἐρείπια καὶ ἐν αὐτοῖς οἰκήτορες ὅσον ἑξήκοντα ἄνθρωποι: ὑπέρυθρος δὲ πᾶσα ἡ περὶ τὴν Μάρπησσον γῆ καὶ δεινῶς ἐστιν αὐχμώδης, ὥστε καὶ τῷ Ἀϊδωνεῖ ποταμῷ καταδύεσθαί τε ἐς τὴν χώραν καὶ ἀνασχόντι τὸ αὐτὸ αὖθις πάσχειν, τέλος δὲ καὶ ἀφανίζεσθαι κατὰ τῆς γῆς, αἴτιον ἐμοὶ δοκεῖν ἐστιν ὅτι λεπτή τε κατὰ τοῦτο καὶ σηραγγώδης ἐστὶν ἡ Ἴδη. ἀπέχει δὲ Ἀλεξανδρείας τῆς ἐν τῇ Τρῳάδι τεσσαράκοντα ἡ Μάρπησσος καὶ διακόσια στάδια. [5] τὴν δὲ Ἡροφίλην οἱ ἐν τῇ Ἀλεξανδρείᾳ ταύτῃ νεωκόρον τε τοῦ Ἀπόλλωνος γενέσθαι τοῦ Σμινθέως καὶ ἐπὶ τῷ ὀνείρατι τῷ Ἑκάβης χρῆσαί φασιν αὐτὴν ἃ δὴ καὶ ἐπιτελεσθέντα ἴσμεν. αὕτη ἡ Σίβυλλα ᾤκησε μὲν τὸ πολὺ τοῦ βίου ἐν Σάμῳ, ἀφίκετο δὲ καὶ ἐς Κλάρον τὴν Κολοφωνίων καὶ ἐς Δῆλόν τε καὶ ἐς Δελφούς: ὁπότε δὲ ἀφίκοιτο, ἐπὶ ταύτης ἱσταμένη τῆς πέτρας ᾖδε.

[6] τὸ μέντοι χρεὼν αὐτὴν ἐπέλαβεν ἐν τῇ Τρῳάδι, καί οἱ τὸ μνῆμα ἐν τῷ ἄλσει τοῦ Σμινθέως ἐστὶ καὶ ἐλεγεῖον ἐπὶ τῆς στήλης:

ἅδ' ἐγὼ ἁ Φοίβοιο σαφηγορίς εἰμι Σίβυλλα
τῷδ' ὑπὸ λαϊνέῳ σάματι κευθομένα,
παρθένος αὐδάεσσα τὸ πρίν, νῦν δ' αἰὲν ἄναυδος,
μοίρᾳ ὑπὸ στιβαρᾷ τάνδε λαχοῦσα πέδαν.
ἀλλὰ πέλας Νύμφαισι καὶ Ἑρμῇ τῷδ' ὑπόκειμαι,
μοῖραν ἔχοισα κάτω τᾶς τότ' ἀνακτορίας.

[8] τὴν δὲ ἐπὶ ταύτῃ χρησμοὺς κατὰ ταὐτὰ εἰποῦσαν ἐκ Κύμης τῆς ἐν Ὀπικοῖς εἶναι, καλεῖσθαι δὲ [αὐτὴν] Δημὼ συνέγραψεν Ὑπέροχος ἀνὴρ Κυμαῖος. χρησμὸν δὲ οἱ Κυμαῖοι τῆς γυναικὸς ταύτης [ἐς] οὐδένα εἶχον ἐπιδείξασθαι, λίθου δὲ ὑδρίαν ἐν Ἀπόλλωνος ἱερῷ δεικνύουσιν οὐ μεγάλην, τῆς Σιβύλλης ἐνταῦθα κεῖσθαι φάμενοι τὰ ὀστᾶ. [9] ἐπετράφη δὲ καὶ ὕστερον τῆς Δημοῦς παρ' Ἑβραίοις τοῖς ὑπὲρ τῆς Παλαιστίνης γυνὴ χρησμολόγος, ὄνομα δὲ αὐτῇ Σάββη: Βηρόσου δὲ εἶναι πατρὸς καὶ Ἐρυμάνθης μητρός φασι Σάββην: οἱ δὲ αὐτὴν Βαβυλωνίαν, ἕτεροι δὲ Σίβυλλαν καλοῦσιν Αἰγυπτίαν.

[10] Φαεννὶς δὲ θυγάτηρ βασιλεύσαντος ἀνδρὸς ἐν Χάοσι καὶ αἱ Πέλειαι παρὰ Δωδωναίοις ἐμαντεύσαντο μὲν ἐκ θεοῦ καὶ αὗται, Σίβυλλαι δὲ ὑπὸ ἀνθρώπων οὐκ ἐκλήθησαν. τῆς μὲν δὴ πυθέσθαι τὴν ἡλικίαν καὶ ἐπιλέξασθαι τοὺς χρησμούς ἈΝτιόχου


Αν κάποιος μπορεί και θέλει ας το μεταφράσει παρακαλώ γιατί δεν βρήκα πουθενά την μετάφραση του.Ευχαριστώ.

_________________
Eρμής Ο Τρισμέγιστος


21 Νοέμ 2009 14:15
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιαν 2009 16:27
Δημοσιεύσεις: 156
Τοποθεσία: Πειραιάς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2009 15:03
Θα ήθελα να αναφέρω βάση αρχαίων πηγών τα ονόματα των Σιβυλλών.


Περί ονομάτων των Σιβυλλών:

Σιβύλαι ωνομάσθησαν τίνες γυναίκες προφήτιδες προλέγουσαι τα μέλλοντα δια στίχων.Το δε όνομα λέγουσι τίνες μεν Ρωμαϊκόν και σημαίνει μάντιν.Τίνες δε Ελληνικόν παρά το Σιο και βουλήν διότι Σιο ωνόμαζον τον θεόν Λακωνίστί. Αιολικώς δε η βουλή ελέγετο βυλή.Κατ΄' άλλους δε ωνομάσθη από τους σιβυλλαίνειν το ενθεάζειν. Κατ' άλλους δε πρώτον εφάνη αυτη Σιβύλλαν.Τους δε χρησμούς τούτων ωνόμαζον Σιβυλλείους.

Τίνες μεν αναφέρουσι τρεις Σιβύλλας τίνες δε τέσσαρας και άλλοι πάλιν δέκα.Περιεφέροντο δε από χώρας είς χώραν και μια Σιβύλλα εφάνη εις πολλούς τόπους και δια τούτο εγένετο δυσδιάκριτα τα ονόματα αυτών επειδή ωνομάζουσιν αυτάς από τόπων και ουχί από των κύριων ωνομάτων. Αναφέρουνται τοίνον τα εξής.Πρώτη η Χαλδαία, δευτέρα η Λιβύσσα, τρίτη η Δελφική, τετάρτη η Ιταλική, πέμπτη η Ερυθραία, έκτη η Σάμιαμ εβδόμη η Κυμαία, ογδόη η Ελλησποντία, εννάτη η Φρυγία, δεκάτη η Τιβουρτία.


{Ησυχ.Βαριν. εν Σιβυλλαι Ιωνία 375 Πλούταρχος, Θησ. Κδ' Ποπλικόλ.Κα'. φαβ. δ. Παυσανία Φωκικά Ιβ΄Πλάτωνα εν Φαίδρα και Θεαγέν. Αριστοτέλης Πρόβλ. Λ'}


23 Νοέμ 2009 15:03
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 01:52
Δημοσιεύσεις: 1133
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2009 22:15
:arrow: :arrow: :arrow: Δεν αμφισβητούμε την ύπαρξη των Σιβυλλών. Για τις υποτιθέμενες "προφητείες τους περί Xριστού" λέμε οτι είναι προσθήκες των Ρωμαιο-Βυζαντινών, και μάλιστα εμφανείς και βέβαιες προσθήκες, αφου η διάλεκτός τους ειναι νεότερη και όχι αρχαία. Kαι όχι μόνο η διάλεκτος, αλλά και η ειδική φρασεολογία και ορολογία τους. Και απο το διανοητικό επίπεδο προδίδεται αυτό. Αυτές οι υποτιθέμενες "προφητείες" είναι φτιαγμένες απο τους ίδιους που έφτιαξαν και τα βιβλία του χριστιανισμού.

_________________
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

https://www.facebook.com/lpaliginis

Step 1: Εικόνα


Étape 2: Εικόνα


~ Έτσι για να σκιάζονται περισσότερο ~


Τελευταία επεξεργασία από ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΛΙΓΓΙΝΗΣ και 25 Απρ 2012 20:28, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά



24 Νοέμ 2009 22:15
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Σεπ 2009 10:27
Δημοσιεύσεις: 298
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2009 11:50
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΛΙΓΓΙΝΗΣ έγραψε:
Δεν αμφισβητούμε την ύπαρξη των Σιβυλλών. Για τις υποτιθέμενες προφητείες περί χριστού λέμε οτι είναι προσθήκες των εβραιων, και μάλιστα εμφανείς αφου η διάλεκτος ειναι νέα και όχι αρχαία.


Νομίζω πως η Νάντια και ο Αχιλλέας απάντησαν στα λεγόμενα κάποιου:
"Ψυχανώμαλο αυτό περί Σίβυλλες.Βυζαντινές χαζομάρες των παπαδαριών της εποχής εκείνης πρέπει να ήταν για να το πω πιο όμορφα
Έλα να σου πω για να μην παιδεύεσαι τζάμπα μικρή Αριάδνη ~~~~ Παυσανίας [10, 12,1] ~~~~ πιάσε και διάβασε από το πρωτότυπο και την λέξη Σίβυλλα δεν θα την βρεις πουθενά "...

Θέλεις να μας πεις πως διακρίνεις τις διαλέκτους αντιπαραβάλλοντας αποσπάσματα από τα κείμενα που έχουν παραταθεί?

_________________
memento mori


25 Νοέμ 2009 11:50
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2009 02:49
Ωραία.
Το λύσαμε κι αυτό;
Γιατί έχουμε φτάσει στο σημείο
να αμφισβητούμε τα πάντα.

:mrgreen:


26 Νοέμ 2009 02:49
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 01:52
Δημοσιεύσεις: 1133
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2011 00:26
Δεv είvαι αστήρικτη αμφισβήτηση.
Υπάρχει αvαλυτικό σκεπτικό και τεκμηρίωση.

1. Ξέρεις τηv πολιτική τους,
τους βλέπεις σήμερα τί καvουv,
με τις απάτες τους και τους εγωισμούς τους
και τα οικοvομικά και διαvοητικά εγκλήματά τους,
και πόσο... "Υψηλά" και "Σοφά"
ειvαι αυτα που λέvε -δηλ. δεv είvαι-
και
2. Τόσο σε κείμεvο όσο και σε ομιλία,
ξέρεις vα ξεχωρίζεις τηv Έμπvευση,
απο τηv προπαγάvδα τωv υλικώv εαυτώv τωv ασκούvτωv εξουσία.
Είvαι σαφής η διάκριση, άλλη η δόvηση.
Άλλη η συχvότητα, άλλη η ποιότητα.
Δεv έχουv Ευδαιμοvία τα φτιαχτά απο ράσα και μούσια,
ουτε σε συvδέουv Επάvω.
Δεv έχουv "Δαιμόvιοv & Μούσα".
Mέχρι και οι vεότεροι ποιητές έχουv, οι ρασοφόροι και οι πιστοί όχι. Τέλος.

Απλά στηρίζουv έvα δόγμα και λέvε συγκεκριμέvα πράγματα που είvαι μάλιστα σεvάρια "εξωτερικής στοιβάδας" που αλλού τα ερμηvεύουv λάθος και αλλού δεv τα ερμηvεύουv καθόλου θεωρώvτας τα κυριολεκτικά. Έτσι κρατάvε τοv προσήλυτό τους ελεγχόμεvο απο αυτούς στηv ύλη, vα μηv ΦιλοΣοφεί, vα μηv φτάσει ποτέ ο vους του σε επίπεδο vα αvτιγράψει τοv Θείο.

_________________
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

https://www.facebook.com/lpaliginis

Step 1: Εικόνα


Étape 2: Εικόνα


~ Έτσι για να σκιάζονται περισσότερο ~


16 Σεπ 2011 00:26
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Οκτ 2009 13:01
Δημοσιεύσεις: 236
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2011 16:59
Νομίζω ο Πρόκλος σε ένα αποσπασμά του φανερώνει την τάξη και ημιθεική υπόσταση των Σιβυλλών.

"......Διότι βέβαια η Σιβυλλα όταν ήρθε στο φώς εφανέρωσε την τάξιν της και ότι έχει σταλεί απο τους θεούς: "Εγώ που ομιλώ ευρίσκομαι μεταξύ των θεών και των ανθρώπων."

Πρόκλος ,σχόλια στον Τιμαίο 3,382

Και κάτι επίκαιρο πολύ στις μέρες μας,υπάρχει ο Όγδοος Σιβυλλικός Λόγος ,που λέει....."Αλλά όταν αλλάξει τους καιρούς ο Θεός μεταβάλλοντας το χειμώνα σε καλοκαίρι ,τότε (θα επιβεβαιωθούν) οι Θεικοί Χρησμοί ,αλλά τότε ο κόσμος θα έχει χαθεί."

Οι γαρυφαλιές μου ανθίζουν συνέχεια ......επί μήνες.


16 Σεπ 2011 16:59
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Μάιος 2010 20:45
Δημοσιεύσεις: 27
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011 14:02
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Νομίζω ο Πρόκλος σε ένα αποσπασμά του φανερώνει την τάξη και ημιθεική υπόσταση των Σιβυλλών.

"......Διότι βέβαια η Σιβυλλα όταν ήρθε στο φώς εφανέρωσε την τάξιν της και ότι έχει σταλεί απο τους θεούς: "Εγώ που ομιλώ ευρίσκομαι μεταξύ των θεών και των ανθρώπων."

Πρόκλος ,σχόλια στον Τιμαίο 3,382

Και κάτι επίκαιρο πολύ στις μέρες μας,υπάρχει ο Όγδοος Σιβυλλικός Λόγος ,που λέει....."Αλλά όταν αλλάξει τους καιρούς ο Θεός μεταβάλλοντας το χειμώνα σε καλοκαίρι ,τότε (θα επιβεβαιωθούν) οι Θεικοί Χρησμοί ,αλλά τότε ο κόσμος θα έχει χαθεί."

Οι γαρυφαλιές μου ανθίζουν συνέχεια ......επί μήνες.


Οι Σιβυλλες υπήρξαν αλλά δεν ήταν ημίθεες ούτε θεές.Κοινές θνητές γυναίκες ήταν.Δεν τις αποδέχθηκαν ποτέ οι θεοί με αποτέλεσμα εκείνες να τους αντιγράψουν για να υποβαθμίσουν το έργο τους.Παράδειγματος χάρη η μορφή του Απόλλωνα με την λύρα η οποία εκλάπει ως εικόνα μορφής από μια Σιβιλλα.Κακόβουλα όντα που ήθελαν να γίνουν θεικές οντότητες.Στην συνέχεια τις χαρακτήρισαν κάτι σαν την Πυθία,επι βυζαντίου και μετά επί χριστιανισμού.Για να πέσει μια θρησκεία και μια κοσμοθεωρία όπως το Ελληνικό Πανθεον χρειάζονταν και γυναίκες του τύπου Σιβύλλες.Μετά είχαμε την έλευση του Βυζαντίου.Βγάλτε συμπεράσματα.

Αλέξανδρε,το ότι ανθίζουν οι γαρυφαλιές σου συνεχως, οφείλεται στο High frequency Active Auroral Research Project και όχι σε θεϊκούς χρησμούς.Να πατάμε και λίγο γη.


03 Οκτ 2011 14:02
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Οκτ 2009 13:01
Δημοσιεύσεις: 236
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011 17:52
Παράθεση:
Οι Σιβυλλες υπήρξαν αλλά δεν ήταν ημίθεες ούτε θεές.Κοινές θνητές γυναίκες ήταν.Δεν τις αποδέχθηκαν ποτέ οι θεοί με αποτέλεσμα εκείνες να τους αντιγράψουν για να υποβαθμίσουν το έργο τους


Δημοσθένη κανείς δεν είπε ότι οι Σιβυλλες ήταν θεές....."Εγώ που ομιλώ ευρίσκομαι μεταξύτων θεών και των ανθρώπων."

Τι καταλαβαίνεις εσύ απο την λέξη ΜΕΤΑΞΥ;;Oτί είναι ίσες η ίδιες με τους θεούς;
Aναρωτήθηκες Δημοσθένη γιατί οι Σιβυλλες και οι Πυθίες,και γενικά οι περισσότερες μάντισες στην αρχαιότητα ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;Oι άντρες ήταν ελάχιστοι...αυτούς που θυμάμαι αυτή την στιγμή είναι μόνο ο Μάντης Κάλχας και ο Μάντης Τειρεσίας.Στο 90% των περιπτώσεων το θέμα προφητεία(=προ-λεγόμενο (εκ του φημί)-χρονικό σημείο) ήταν καθαρά γυναικείο θέμα,ακόμα και ο Μάντης Τειρεσίας λέγεται ότι ήταν ήταν δίφυλλος(μην ακούσω καμμία χαζομάρα ότι ήταν τραβεστί).....θέλω να πω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο,αναρωτήσου λίγο το γιατί...θα εκπλαγείς απο αυτό που θα ανακαλύψεις.

Παράθεση:
Να πατάμε και λίγο γη.


Ειλικρινά Δημοσθένη υπάρχουν στιγμές που και εγώ ο ίδιος δεν ξέρω που βρίσκομαι. :lol:


03 Οκτ 2011 17:52
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 01:52
Δημοσιεύσεις: 1133
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2011 15:23
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΛΙΓΓΙΝΗΣ έγραψε:
Δεv είvαι αστήρικτη αμφισβήτηση.
Υπάρχει αvαλυτικό σκεπτικό και τεκμηρίωση.

1. Ξέρεις τηv πολιτική τους,
τους βλέπεις σήμερα τί καvουv,
με τις απάτες τους και τους εγωισμούς τους
και τα οικοvομικά και διαvοητικά εγκλήματά τους,
και πόσο... "Υψηλά" και "Σοφά"
ειvαι αυτα που λέvε -δηλ. δεv είvαι-
και
2. Τόσο σε κείμεvο όσο και σε ομιλία,
ξέρεις vα ξεχωρίζεις τηv Έμπvευση,
απο τηv προπαγάvδα τωv υλικώv εαυτώv τωv ασκούvτωv εξουσία.
Είvαι σαφής η διάκριση, άλλη η δόvηση.
Άλλη η συχvότητα, άλλη η ποιότητα.
Δεv έχουv Ευδαιμοvία τα φτιαχτά απο ράσα και μούσια,
ουτε σε συvδέουv Επάvω.
Δεv έχουv "Δαιμόvιοv & Μούσα".
Mέχρι και οι vεότεροι ποιητές έχουv, οι ρασοφόροι και οι πιστοί όχι. Τέλος.

Απλά στηρίζουv έvα δόγμα και λέvε συγκεκριμέvα πράγματα που είvαι μάλιστα σεvάρια "εξωτερικής στοιβάδας" που αλλού τα ερμηvεύουv λάθος και αλλού δεv τα ερμηvεύουv καθόλου θεωρώvτας τα κυριολεκτικά. Έτσι κρατάvε τοv προσήλυτό τους ελεγχόμεvο απο αυτούς στηv ύλη, vα μηv ΦιλοΣοφεί, vα μηv φτάσει ποτέ ο vους του σε επίπεδο vα αvτιγράψει τοv Θείο.


Και ένα τρίτο πάνω σε αυτά που απαρίθμησα στο παραπάνω:

3. Στην πράξη, τα της μεταφυσικής τα βλέπεις εντελώς διαφορετικά απο τα περισσότερα σημεία στα οποία επιμένουν οι χριστιανοί, και απο την παρουσίαση που κάνουν.

Συμπέρασμα είναι οτι το σύστημά τους όπως λειτουργεί είναι για να παρεμποδίζει την φώτιση και όχι για να την ευνοεί και να την προωθεί. Με το σκεπτικό οτι "εφόσον ο λαός είναι ελεγχόμενος και εγκλωβισμένος στην δική μας θεωρία, δεν θα σκεφτεί ποτέ ανώτερα και δεν θα ανοίξουν οι "μετα-αισθήσεις" για να δει πως είναι τα πράγματα".

Για αυτά απαιτούνται Χαρά και Αγάπη -για συντονισμό με κέντρα του Άνω Πόλου, Σοφίας&ΕυΔαιμονίας-, και ΦιλοΣοφικοί αποσυμβολισμοί -για να αρχίσει να εκπαιδεύεται ο εγκέφαλος σε άλλη νοοτροπία και να αντιλαμβάνεται σιγά σιγά περισσότερα απο όσα συμβαίνουν "εκεί" με σκοπό στο μέλλον να συμμετέχει ενεργά-.

Ενώ αυτοί θέλουν με τα αντίθετα συναισθήματα και σκεπτικά που προκαλούν μόνιμο συντονισμό στην ύλη, με φόβους, εγωισμούς και απλότητα σκέψης-ανοησία, να μένουν οι πολλοί... καλοπληρωτές τους, και υπάκουοι στο κράτος.

Έτσι ξεκίνησε. Ως μυστικιστικό σκέλος των Κυβερνητικών Βυζαντινών για να ελέγχουν τον λαό συναισθηματικά και φοβικά με απειλές κακής μέλλουσας ζωής και ταλαιπωριών αν δεν υπακούν σε ό,τι θέλει το ιερατείο και το κράτος. Γιατι πάντα το Κυβερνητικό ιερατείο θέλει ως πιστός του, να είσαι και νόμιμος. Παραβλέπει αδικίες, αφορίζει επαναστάσεις, κλπ κλπ

_________________
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

https://www.facebook.com/lpaliginis

Step 1: Εικόνα


Étape 2: Εικόνα


~ Έτσι για να σκιάζονται περισσότερο ~


10 Οκτ 2011 15:23
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 01:52
Δημοσιεύσεις: 1133
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2012 19:10
Αυτό το επισημαίνω προς μερικούς μερικούς:

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΛΙΓΓΙΝΗΣ έγραψε:
:arrow: :arrow: :arrow: Δεν αμφισβητούμε την ύπαρξη των Σιβυλλών. Για τις υποτιθέμενες "προφητείες τους περί Xριστού" λέμε οτι είναι προσθήκες των Ρωμαιο-Βυζαντινών, και μάλιστα εμφανείς και βέβαιες προσθήκες, αφου η διάλεκτός τους ειναι νεότερη και όχι αρχαία. Kαι όχι μόνο η διάλεκτος, αλλά και η ειδική φρασεολογία και ορολογία τους. Και απο το διανοητικό επίπεδο προδίδεται αυτό. Αυτές οι υποτιθέμενες "προφητείες" είναι φτιαγμένες απο τους ίδιους που έφτιαξαν και τα βιβλία του χριστιανισμού.

_________________
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

https://www.facebook.com/lpaliginis

Step 1: Εικόνα


Étape 2: Εικόνα


~ Έτσι για να σκιάζονται περισσότερο ~


25 Απρ 2012 19:10
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Αύγ 2009 14:50
Δημοσιεύσεις: 60
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2012 21:25
Δεν είναι και στάνταρ η ύπαρξη της.Θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια νεότερη Πρωθιέρεια μια Πυθία ίσως.

Εικόνα


26 Απρ 2012 21:25
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 01:52
Δημοσιεύσεις: 1133
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2012 20:36
Πολλές ήταν οι μάντιδες-προφήτιδες αυτές. Αυτές οι υποτιθέμενες "προφητείες περί Χριστού" όμως είναι νεότερες προσθήκες και φαίνεται, συγκριτικά με το υπόλοιπο κείμενο και με άλλα κείμενα που είναι ολόκληρα αυθεντικά. Εκεί είναι το νόστιμο. Στο οτι ενώ φαίνεται, οι πιστοί επιμένουν στα δικά τους.

_________________
~ Ακραίο Επικοινωνιακό Φαινόμενο ~

Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
✩∞ΙΑΟ∞✩
✩∞ΚΡΣ∞✩
✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

https://www.facebook.com/lpaliginis

Step 1: Εικόνα


Étape 2: Εικόνα


~ Έτσι για να σκιάζονται περισσότερο ~


21 Μάιος 2012 20:36
Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 2 [ 31 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Απαντήστε στο θέμα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: 
www.afipnisis.gr © 2008, 2009, 2010, 2011